Algemene informatie over KNLTB padelcompetitie

Het aantal teams dat aan de padel competities deelneemt groeit snel, net als het aantal verenigingen dat padelbanen heeft. Elk lid vanaf 12 jaar mag meedoen en de speelsterkte is niet van belang: voor ieder niveau is er een competitie.

Wij bieden als padelcommissie (in samenwerking met technische commissie) je de mogelijkheid om deel te nemen aan de KNLTB padelcompetitie.

Competitie spelen biedt jou als padelspeler veel gezelligheid doordat je samen met een team de baan op gaat. Tevens ontwikkel je ook nog eens verder als padelspeler vanwege de wedstrijdervaring die je opdoet.

Nadere informatie:

• Informatie rondom regelgeving competitie Padel zijn hier te vinden
  • Wedstrijddetails opzoeken en uitslagen invoeren gaat via mijnknltb.toernooi.nl
  • Antwoorden op veel gestelde vragen over invallen, het uitstellen van wedstrijden en het maken van opstellingen zijn hier te vinden
  • Mocht je vragen hebben kan dit per mail padelcompetitie@tv-valkenswaard.nl